En helt vanlig jäla Tisdag

Mmm....en helt vanlig tisdag i mitt fashionabla liv har passerat;)!

Efter jobbet åkte jag, Fia och Gymmade(det är den tiden nu när hästarna inte går för fulla muggar). Under tiden jag lyfte skrot bland alla män på Sportlife;);) åkte pärlan Coffe upp till stallet och mockade och tog in hästarna=). Sikken tur man har som hittat en sån bra grabb som honom!!


Vi skulle egentligen åkt till ridhuset med Manne och Izno..Men det blev till slut enbart Izno. Manne och Locantus fick motion lite lätt hemma idag. Anledningen till att jag valde just Izno var att han ska hoppa på Torsdag så jag passade på att ta några skutt med honom. Kändes bra)=)!


Jag hade Coffe till att säga: NU! Varje gång han tyckte jag skulle räta på mig. Ett gott tips till gemene man. Man måste INTE ha Franke Slothaak i mitten på banan för att få hjälp med detaljer. I detta fallet är Coffe ovärderlig. Missförstå mig rätt nu......men även en farmor eller mamma eller annan kompis kan hjälpa en, bara man säger vad de ska titta på(och att det är tydlig för den som ser förstås)!!


Väl hemma såg jag detta!



Så gulligt! JAG BLEV MYCKET GLAD!! <3 dig också Sandra!!!

Nu ska Fia nani nani...ändrade planer imon,. Manne och Locantus till ridhuset och den svarte skiten ut i skogen!

Ha det gott!

KRAMAR Fia

ps. kärlek till väääärlden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0