December, månaden för sociala vinster

Nu har vi tävlat sista tävlingen för året...Hästarna och hästarnas ryttarinor laddar för nästa säsong.

Vädret tillåter ridning ute nu, det känns himlans bra. Lite mörkt dock om man får klaga.

 

Så vad laddar vi med då?

Jo det är Thailandsfest med i princip hela gänget i stall vip wins. Det är twillight på bio med utgång i la stada efteråt, det är fest med Jonna. L , julkonsert, glöggfest, relaxbad¨, julbord och 80 årsgalej. Sen är det jul och nyår med förstås=).

Lite glitter i dessa mörka månader är inte fel..å går man jämt runt med skit under naglar och skor är det extra kul att dressa upp sig tycker ja;)






Jonna.L och jag mös riktigt i Fredags med lite mat och vin. Sen bar det av till olles, karlssons och pipes of scotland(3 utestälen i jkpg för dem som inte vet). Hemma i tid kl 12:30 och avslutade med kvarteret skatan. ingen dum kväll alls=)=)

Det går inte sticka under stolen med att det är här jag trivs bäst!

och vid denna stund också.....





Imon tar jag pållarna till Lasses ridhus i lekeryd ons rida ut och på torsdag ska jag hoppa för Micke. Har inte bestämt vilka av mina gullegossar som ska hoppa...men det lutar åt Izno=) Vi får se;)

ha en bra kväll...ps jag skickar en passning igen till JOOOOONNNNAAAA??!! får se vad som händer;)

KRAM och GO NATT/ Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0