Nu var det fasligt längesedan! =)

Som alltid är det full fart i stallet i Hakarp(och även på Jfk). Sedan jag, Fia skrev sist har det hänt en hel del skoj!


  • Manne har gått felfritt i en 120 klass. Och gått nolla i flera 110(fin häst Manne).
  • Ida har ridit felfritt med Nita i 1m och tränar ambitiöst och noggrant(känner INGEN som sköter sin häst så noga som Ida gör. Lindor, specialtäcken, specialfoder mm, mm.
  • Sandra har fått placering i 110 med Legende.
  • Jonna. L har fått en annan häst en Ramses som hon ska rida till försäljning, mer om detta senare.
  • Locantus har gått felfritt i sin första start i år=)!!
  • Jonna. S ska snart starta Fanny i 90cm.


I helgen åker jag till Anita igen. Denna gång tar jag med mig Izno. Han känns riktigt fin nu. För honom är det bara början av säsongen så det ska bli spännande och se vad som händer framöver.

Nästa helg åker jag till Folkungabygden och tävlar två dagar med Izno och Manne. På nationaldagen åker jag med med Locantus och Carina till Falbygden och tävlar.

♥          ♥          ♥          ♥          ♥

Nästa tävlingsfria helg blir i midsommar. Det är verkligen ROLIGT när säsongen kör på för fullt!!

Nu ska jag ut och rida, mocka, packa inför hlgen, måla hinder mmmmmmmmm=)=)!!

Ha en härlig helg alla!!

STOR KRAM (en förväntansfull) Fia



Älska sommaren♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0