Hemma efter en utvecklande och mycket rolig helg!

Jag, Fia har varit iväg på träningshelg igen hos Anita Sande. Det har varit riktigt riktigt KUL! Jag skulle egentligen bara haft med mih Izno från början, men beslöt i sista minut att även ta med mig Locantus!

Jag fick även trimma Anitas bästa häst som en gång i tiden vunnit flera GRAND PRIX hoppningar och placerat sig i stora mästerskap. COOL=) inte var dag man får göra det=)!!

Mer om denna helgen ikväll!

Ha en bra dag så länge!

KRAMAR Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0