Vårvinter

Ja man har ju fattat att en av de stora snackisarna just nu är SNÖN. Man pratar om en till årstid på radion....vårvinter. Personligen tycker jag mycket om våren därför tycker jag att den kan börja visa sig snart! Visst är det vackert med vintern.....men våren är ju ändå lite härligare.

Det blommar, blir grönt, varmare, ljusare och allt blir så lätt. Jag får massa härliga känslor i  hela kroppen när våren kommer. Jag känner mig glad och nästan lite kär ♥


Jag hade Anita Sande på telefonen igår. Bara av att prata med henne gjorde mig inspirerad och taggad. Jag måste säga att hon verkligen är en person att se upp till. Driven, glad och positiv!! Så som man själv vill vara som person=)!!


Ikväll ska jag åka och rida en häst som ska säljas. Den ska filmas när jag rider den. En mycket trevlig häst och fin! Så om någon är sugen på att köpa ett vackert sto som vunnit 115 och har kapacitet för mycket mer. Slå mig en signal då;)!

Manne ska få ett litet pass ikväll, Izno ska skrittas ut och Roddan ska linas en stund på banan. Det är SÅ skönt att vara hemma i hakarp igen. Borta bra men hemma bäst sägs det och jag tycker verkligen att det stämmer! Manne ska med upp till Anita i helgen så han kommer få visa vad han går för denna veckan!

Å VAD JAG LÄNGTAR!!!IIIIIIIII=)=)!!!!!!

 

Med dessa otroligt vackra bilder som min underbara vän Kristina Österström har tagit säger jag hejdå till vintern. SÅ........ HEJ DÅ VINTERN!!! HOPPAS VI SES OM ETT BRA TAG OCH INTE SNART IGEN;)

ha en bra dag å passa då på att fånga den!

Kram Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0