Solen skiner och det är full rulle=)

Igår var jag och hoppade ett sto som filmades. Hon är till salu. Hon är 11 år och e: Corrado Wl(e: cortez). Mamman är från ungern och har full stam. Har inte riktigt koll på vad som ligger bakom, men bra är det i alla fall=).

 


http://www.youtube.com/watch?v=rlcTh2e9GnA

 


Det var första gången jag satt på henne och jag tycker hon skötte sig jättebra! Vi hoppade några skutt och trimmade lite. Hör av er till mig vid intresse som sagt!

http://www.youtube.com/watch?v=yRyKELL_SIE



Efter jag ridit henne åkte jag och pappa på Clubkväll på Charlies. Jag fick med mig ett par jättefina svarta ridbyxor hem som jag velat ha väldigt länge. Tänkte inviga dem hos Anita i helgen=)=)

Dessa är det fast utan helskoning!

 

Ikväll ska jag:

  • Rida ut Manne
  • Rida ut Izno
  • trimma Locantus
  • trimma och filma Roddan(lägger ut filmen här tänkte jag)

Utöver det blir det mockning, lite städning i stallet och matlagning hemma. PUUUUUST....hur ska jag hinna? Tur att jag är PIGG om kvällarna!

Ha det toppen. Kramar Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0