Lördag 12/3

Denna härliga lördag bjuder på häst hela dagen lång. Vid 8 tiden ska jag, Fia åka och hämta Sandra och vi ska tillsammans bege oss till Jfk.

Väl där ska Manne & Legende ut och skrittas i 1,5 timmar. Skritten bygger och stärker hästen mer än vad man tror.

Sen ska stallet fixas. Vi ska Mocka, putsa, väga foder och göra fint. Izno ska få ett trimpass i ridhuset efter att jag ridit hon ute ca 30 minuter. Ibland är det roligare att rida runt utanför ridhuset än inuti det=)!

Visning av Roddan mitt på dagen idag....ja massor att göra. Tänkte att jag skulle knata ner till gymmet en sväng också. Det är så dags nu efter 2 veckor av god mat, dryck och slappandes.....det är det jag ägnat min tid åt i Thailand=)!

Ha en superdag!! Imon e det tääääävling=)!

Kram Fia

ps. kärlek till världeeeeeen d.s



Underbara Sandra med sin Legende ♥♥



Å så underbara jag ;) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0