Jag ska skärpa mig! Jag looovar <3 <3

Heelt fantastisk dag med strålande sol!! Kan man bli annat än glad?? Jag har tidigare haft starka funderingar på att gå ut till ridbanan med min hårfön och värma bort all is, meeen nu verkar det som solen sköter detta ist :P

Nita har skött sig jättebra idag, hon har intre taktat ett steg idag och både Nita och jag har njutit på våran tur i skogen. Vi passade på att träna på övergångar och det gjorde hon utan anmärkning, trots att hon är väääldigt glad med massvis av vårkänslor.

Locantus har skött sig med, vi tog en 40-minuters tur tillsammans med Linda & Toscana. Efter ridturerna har jag varit duktig och putsat mina träns, med handen på hjärtat såg de inte alls roliga ut
, men nu så... =D

Snart ska vi åka och löshoppa lillgrabbarna och det längtar jag vääldigt mycket efter, jag har tänkt att filma båda, kanske jag lägger ut det här på bloggen sen. Nadine, Pour l´amours uppfödare har hört av sig och skickat lite bilder till mig med info om "perras" släktingar. Alltid kul att kunna ha en bra kontakt med uppfödarna till sina hästar =) På tal om det, så håller jag på att slipa på ett brev till Locantus uppfödare, jag kan tänka mig att det är roligt som uppfödare att få veta vad som händer med sina avkommor, speciellt när man säljer utomlands.


Perras pappa har mycket framgångar i svår klass nu och det är väldigt roligt att höra eftersom han inte är tokgammal.

Nu ska jag ta en kaffi med mamma sen ska jag ut & fortsätta pyssla med mina älsklingar.

Ha en toppendag alla <3 <3

Kraaam Ida

ps. ska bli bättre på att blogga =) ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0