I söndags

i söndags hoppade vi klubbis på Jfk. Roddan gick jättebra! Eftersom Jonna var i fjällen hoppade jag honom. Jag har suttit på honom 3 gånger nu sen efter jul ungefär. Jonna har gjort ett mycket bra jobb med honom!! BRA JONNA!!! Han rev första hindret i båda starterna. Jag tror det hanslade om lite dålig fokus i början.



För övrigt var han JÄTTEFIN och JÄTTESNÄLL. Han är absolut en häst man kommer stila runt på i framtiden. Han är så bärig i galoppen och lättriden så sitsen blir därefter!! 27/3 ska han starta lokaltävling i Bratteborg. Nu är det bara att KÖRA PÅ!!!



Manne är bara 5, men på en klubbis är inte reglerna riktigt detsamma än på vanliga tävlingar. Manne kom 2:a i 1m klassen med sin dubbelnolla. Jag red inte snabbt i den lilla omhoppningen, för det skötte han så bra själv. JÄTTE laddad var han!

Debut i 110. Resultate ett ner. Vi kom lite fel på ett hinder...inget jag kan lasta min lilla kalashäst för=)!!



Ida vann 90cm med Nita!! Hon kommer få ett roligt år med henne, Nita passar Ida som handen i handsken. Sandra hoppade 90cm med Legende. Hon red fel väg i omhoppningen men ridningen var på TOPP!!!

Nehe dags att göra nytta. Ikväll är det hoppträning för Micke. ha det fiiint CARPE DIEM ;) // Fia♥



Ida och Locantus i somras hos Anita



Sandra(mitt lilla favorithjärta just nu ♥) på Legende i somras, hos Anita


Kommentarer
Anonym

såg dig rida på jfk häromdagen, en svart häst..så jättefint! han påminde så mycket om min pålle..du red honom riktigt bra, mjukt och harmoniskt. Härligt att se sådan ridning :) kämpa på!

2011-03-18 @ 08:26:23
fia

Tack=) alltid kul att höra positiva reaktioner! Kram

2011-03-18 @ 13:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0