Hästdag så det står härliga te

Hade ett härligt uppvaknande idag när min kära far och min kära syster Ida ringde och sjöng för mig!
-Ligg inte å dra dig!!! Kolla solen ute!! Dessutom har vi varit uppe sen halv 7, TJOHO!!!

Ok, ok klockan var ju 7:40 och solen sken för fullt ute. Jag kunde inte somna om! =)


Nu är jag i Hakarp på mammas och pappas gård. Jag ska hjälpa Ida idag, mocka, väga foder till alla 10 hästar här på stället. Efter det ska jag upp till Jfk.

Vad göra där?





Jo seni, jag ska rida Manne & Izno. Jag har inte någon direkt plan för hur de ska ridas än. Jag vet bara att jag varit så VÄLDIGT nöjd med båda två hästarna denna veckan! Båda två ska också tävla imon så jag tar det lite PIANO med dem idag.


Efter Jfk ska jag upp till stallet rida ut Fanny och sedan åka till ridhuset och trimma Roddan(Jonna är på nöjen i STHLM, unnar henne det, VERKLIGEN).

Imorgon är det tävling och jag har fått titeln banchef, hur ska detta gå?

Nu måste jag göra lite nytta

p.s hade kiropraktor på Izno när jag var bortrest, det är verkligen något att rekomendera! Intressant och nyttigt! d.s

Ha en bra daaaag=) Ciao /// Fia



Tänk när man kommer tidigt på morgonen till stallet och det ser ut så här.....är det någon mer än jag som längtar till våren och sommaren?



Nu är han mycket större och kaxigare, Carlito Brigante


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0