Rensning

Idag har jag, Fia rensat ur sadelkammaren. Det är inte klokt så mycket man samlar på sig med åren. Jag ska sälja allt. Det är chaps(dyon m.m), sporrar, hjälmar, säkerhetsvästar, stall, svett(hansbos)  och vintertäcken, schabrak i mängder, olika sorters bett, stigläder(som nya), senskydd i läder, fliweils, flughuvor, grimmor, tyglar, sadelgjordar i läder med och utan resår.

Är det något som låter intressant? Hör av er isf=) Det kanske gör mer nytta i er sadelkammare än i min=)!!



Jag har också röjt gräs(skam den som ger sig, nån gång ska det väl bli fint hemma).

Nu ska jag gå hem och röja lite kanske=) hihi!!


Hästarna har haft välförtjänt vila efter helgens tävlingar. Imorgon blir det skritt-turer i skogen med alla tre.

Ha en bra kväll!!♥

Kram Fia


Känns som hösten börjar närma sig...eller?



Min allra första ponny Fanny.Henne hade vi otroligt roligt med i måååånga år! Det var med henne min dröm gick i uppfyllelse, en egen HÄST! Jag var 6 år gammal och hade tjatat sedan jag var 4 då jag började min ridkarriär i sunds ridklubb. Det var ridskola där på den tiden=)



oliver sitter bra =)


Kommentarer
jessicq

Hej fia! Jag är intresserad av lite olika. Chaps, hjälm vad är det o strl o pris? Stall täcken är det för nåt o strl? Schabrak? Senskydd? Färg o strl o pris vill jag veta:)

Roligt att det går så bra för er:)

Kram Jessica

2011-07-26 @ 12:08:23
URL: http://peacemf.blogg.se/
sofia

Ring mig 0703799968



Kram

2011-07-29 @ 08:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0