Mys, uteritt och visioner



Ida har styrt sin kos mot Falsterbo. Hon och hennes bästa vän Marie ska titta på vackra hästar mysa och inspireras. Jag själv Fia är kvar ett tag tag till hemma.

Idag har jag och Jonna.S ridit ut Ramses och Binis. Det var riktigt mysigt och vi kom fram till mycket vettigt i våra samtal påhästryggen.


Innan sommaren är slut kommer vi har mur, stenmur, kulvetar(två stycken en med konstgräs på och en i trä), vi kommer ha ett hinder med tre stora runda lock på. Ett hinder med en STOR nyckel i trä som kommer vara guld eller silverfärgad med bommar till det! Det är SÅ bra att träna på olika läskiga hinder hemma. Då blir det inte så läskigt ute på tävling sen. Vi ska också köpa in runda vattenmattor=)=)!!


Imorgon kommer Sofie Eijefur(vår kiropraktor). Hon ska gå igenom Ramses, Legende, Izno och Locantus. Det känns perfekt att göra det nu när hästarna får 4 dagars vila när vi är i Falsterbo. Vi kommer occkså låta laserbehandla dem.

Nu ska jag ge mig ut till stallet igen. På listan idag återstår uteritt med Locantus och Izno och hoppträning med Manne.

Ha en bra dag!

KRAMAR Fia


Min härliga följeslagare Zeth! Vi somnar ihop och vaknar ihop. Han är alltid vid min sida=)!! Härliga hund!♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0