Idag har det varit en bra dag=)

Tänkte att jag skulle ge en liten snabb uppdatering här innan jag sätter mig till bords med familj, rött vin och ostar.

Manne har gått en 110 klass idag. Han hade ett struntpet och var mycket jämn och avspänd banan igenom. Det känns verkligen jättebra. Jag har haft öronproppar på honom detta meetinget och jag märker stor skillnad på hans koncentration.

'Manne skriker och INGEN svarar....ok tänker Manne jag får väl fokusera på hindrena istället=).

 Det känns skönt när man hittar lösningar=).

Locantus hoppade 110 och var mkt fin och dubbelnolla. ♥

Izno blev 3:a i 110 och rev lite oturligt sista i grunden i andra klassen. Jag var SUPER laddad för en omhoppning. Men så är det ibland!

Runderna med Izno var fina, det flöt på bra och alla avsprångspunkter var perfekta. Jag kan glatt säga att jag är mycket nöjd med både mig själv och mina underbara hästar denna dag!


(lyckligt lottad med så fina hästar)

Ida hon är bäst att ha med sig på tävling!!! Bästa Bästa tvilling Ida!! Puss love you!!

Ha en bra kväll! KRAMAR Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0