Hemma igen efter en härlig vistelse i Falsterbo

Ja en hel vecka har nu gått sedan vi kom hem! Det var en mycket rolig och inspirerande vistelse där! Massor med fina hästar och proffsig ridning har man fått se!

Man brukar ju hitta en favorit när man sitter på läktaren och stilstuderar! Innan var min favorit Linnea Ericsson från Danmark, en fantastisk ryttare! Men min nya favvo nu är hlet klart Angelica Augustsson! VILKEN TJEJ!! WOW!!

Min störta IDOL är Roffe, men jag tycker att det är fantastiskt roligt att vi har så många unga BRA ryttare på väg till toppen...jag säger bara HEJA SVERIGEEE WOHOOOOO!!!!


Mina hästar har känts fina sedan massagen och vilan. Om några timmar bär det iväg till Frosta på tävling. Det ligger i skåne, Hörby. Det ska bli kul att få rida på en stor fin gräsbana. Med oss har vi 4 hästar!

Om det inte regnar i helgen ska jag ha på mig min nya fina kavaj som jag fått i present ♥

den ser ut så här:

Sitter som ett smäck!! HIHI!!



Önskar er alla en härlig helg! Det ska jag ha ♥

Massa kramar Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0