Då var helgens tävling i Nässjö avklarad

Jag förberedde mig verkligen för ihållande regn. Men turen har varit på vår sida. Inte EN ENDA vattendroppe har fallit på oss under helgen.

Underlaget i Nässjö var däremot inte det bästa. Eftersom det regnade mycket under fredagen och inatt så sög underlaget ordentligt!

Det var många strukna från tävlingen, men vi valde ändå att åka dit. Izno hade 0 fel i lördagens 110 klass och slutade 4:a. Sen rev han lite oturligt första hindret i 120 klassen....Men men det är sånt som händer.

Locantus hade ett ner i lördagens 110. Det var hans första start på gräs detta året kan också tilläggas.

Idag hoppade jag 115 med båda hästarna. För Locantus var det debut på den höjden. iZNO Tog en andraplats och Locantus 3:e platsen!

Hästarna hoppade inte så bra denna helgen(med det menar jag luftigt och spänstigt) och jag vet att det beror på underlaget. Jag är ändå otroligt NÖJD med båda två.Jag känner att dom verkligen ställt upp för mig <3!





Å sen.....STORT tack till Linda, pappa och Ida som varit med i helgen!!! =)



♥♥
I eftermiddag ska jag rida ut Mani i skogen. Ida ska rida Binis på banan.



JONNA HAR BESTÄMT SIG FÖR ATT LÄGGA RIDBYXORNA PÅ HYLLAN ETT TAG. HON SKA I FRAMTIDEN SATSA PÅ VIPWINS AL CAPONE. DÄRFÖR HAR HON BESTÄMT SIG FÖR ATT GE BORT RAMSES TILL PAPPA OCH IDA. HON TYCKER ATT RAMSES BRINGAT SÅ MYCKET GLÄDJE TILL OSS ALLA OCH ATT HAN ALDRIG SKA FÅ LÄMNA GÅRDEN!

SÅ IDA, GRATTIS TILL DIN ANDRA NYA RIDHÄST!♥


Kommentarer
Nina

Grattis till pallplatserna :D Kul att det går så bra för er! :)

2011-07-03 @ 12:15:04
URL: http://flamsniniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0