Tisdag, en dag med fullt ös

Igår var jag uppe på JFK och grejade. Jag skrittade Izno i 30 min och Jonna. S glömde sin hjälm så hon ledde Manne istället.

Efter mockning, iordningställande av foder mm fikade vi. Det var mysigt(fast inte lika mysig som när vi fikar i Hakarp). Vi tittade en stund på hoppträningen för Jens W också. Övningarna var väldigt lika de som Anita Sande har gjort med oss!!

Till något helt annat! Anita är hoppexpert på tidningen Hippson nu, SÅ ROLIGT!!! Grattis Anita!! Rätt person på rätt plats skulle jag vilja säga!

Jag skulle åkt upp och tränat för Anita i Januari, men med stallköp och hästflytt så går det tyvärr inte :(. Jag brukar säga det att antingen är man rik eller idiot om man håller på med hästar(idiot för man får prioritera bort så mkt annat skoj). Då undrar jag...är jag "IDI" då? Ha ha!!


Nu ska jag dricka lite kaffe och sen jobba! Ikväll bär det av till JFK igen. Jag ska trimma igenom hästarna för att de imorgon ska få en välförtjänt vila! Ha det toppen idag=)=).

ps. jag ringde Ida 7 gånger igår, undrar om jag saknar henne??? OH YES I DO d.s



Kommentarer
Malin

tränar du för jens w me? vad asner du honom som tränare jämfört med andra? kommer ni ta hit anita till jönköping?

2011-01-20 @ 10:32:07
Sofia

Hej Malin! Nej jag tränar inte för Jens. Men det lilla jag såg igår verkade bra! Det är ju väldigt individuellt vilken tränare man känner passar en. NEJ jag tror inte att Anita kommer. Jag har tagit upp det med henne och hon kan tänka sig komma ner hit isf för min skull. Men jag kommer nog att åka upp till henne och träna I Mars igen.

2011-01-20 @ 11:27:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0