Spegel spegel på väggen där...

Idag har jag, fia trimmat Izno. Det har varit en lugn och härlig stund uppe i ridhuset på Klämmestorp. Jag red Izno i en lång och låg form nästan hela passet.

Jag red i den delen av ridhuset där de hade speglar längs med hela kortsidan och en spegel på långsidan.

DET ÄR INTE BARA NÄR MAN SKA PÅ PARTY DET ÄR BRA ATT HA SPEGLAR SKULLE JAG VILJA PÅSTÅ!! =)

Jag red Izno på rakt spår mot spegeln(vart var bakdelen någonstans?). Jag flyttade honom lite i slutet på passet och då var det också intressant att åter igen titta på bakdelen.

Å sen, sitsen..jag måste ge mig själv en STOR applåd för jag har verkligen bättrat mig . Jag liksom många andra är inte alltid tillräckligt rak i ryggen när jag rider. Och det är en konst att sitta rakt upp på hästen med bra skänkelläge och vara AVSLAPPNAD och följsam. Men nu, nu jäklar;)!!!



Det var också intressant att se Izno jobba i den lägre formen=)!! Man kan säga att jag är obsessed of mirrors;)!!

Manne fick en skritt vid hand idag. Jag hade sällskap av Agnes. Mycket trevligt måste ja säga.

Morgondagen bjuder på jobb, ridning och fysträning. Sportlife!! Det kommer bli gymmet tre gånger denna veckan. Jag har kört ett pass på pilatesbollen och kan säga att jag har sån träningvärk idag att jag vankar fram som en pingvin!

Sov gott! Det ska jag göra nu. Krams Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0