Massa roligt på G =D

Som sagt, som den halvgalna person jag är har jag mängder med bollar i luften. Jag har satt igång hästarna nu och ser fram emot den kommande tävlingssäsongen. Nita är på G och sköter sig utmärkt, Locantus väntar dock på nya skor, men när de är på plats då jäklar =D

Jag håller också på med nagelteknologutbildningen och det är verkligen sååå roligt. Jag & Rikard har röjt ut ett av rummen i huset som jag ska måla i veckan. Där har jag tänkt att jag ska göra mina vänners naglar fiina <3 <3

Sen har vi thailand.... ååååååhhh så vi längtar!! Heeelt underbart =) Sol, bad och massa chang ;)) & friterad banan med glass förstås


mm sååå grymt gott!!!



Fiint va? Där är jag & min man plus åtta av våra närmsta vänner =) om 6 veckor... iiiiiiiii =)

Well well, jag har massvis att berätta, men inte nu för  att nu ska jag mysa med min MAN Rikard <3 <3

Kärlek till er alla <3 <3

Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0