Idag kunde jag inte låta bli znoozen =P

Efter att kollat Roddan och Jonna.S igår åkte jag ut till Ida och Rickard. Där har jag sovit inatt tillsammans med Zeth och Idas söta doggi Sylvester.

I morse ringde klockan 5.15, men jag ansåg att jag lätt kunde dra mig till 6.00. Så vid 6.30 ca var jag uppe på JFK.  Manne och Izno stod och mumsade belåtet när jag öppnade stalldörren.

Nu på morgonen har jag gått lite med dem och longerat båda två. Så mina juveler har fått en halvtimmas rörelse imorse. Efter det lindade jag dem och mockade noggrant.





Vacker himmel på väg  från stallet =)


Ikväll ska jag åka upp till stallet och trimma hästarna. Innan dess ska pappa åka upp till JFK och släppa ut dem och ge dom lunchfoder.Pappa ska stå och titta pådem när de mumsar ute.

Efter stallet bär det iväg till SPORTLIFE, det blir tredje gången för mig denna veckan, Idag ska jag prova och se hur snabbt jag springer 4 km på löpbandet. Jag tänkte springa vårrudet i år igen och det kan va kul och kolla av et lite. Efter det blir det träning av axlar och mage =)!!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och ladda för dagens jobb=) Ha en bra daag !!!♥♥♥

Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0