5.15 utan znooz =P

Jaha då vart man uppe med tuppen idag då=)!! Jag har varit uppe på Jfk och borstat hästarna, lindat av och bytt täcken.

När klockan ringde drack jag kaffe, gosade lite med min doggi <3 och käkade hembakt bröd som mamma gjort. Efter det åkte jag upp...mörkt är det så tidigt på morgonen!!

Väl uppe på JFK mockade jag och gjorde fint i mitt lilla stall. Innan jag åkte släppte jag ut hästarna. Jag tänkte att de skulle få vara ute till lunch....shi fick jag. Sven, lillebrorsan ringde nyss. Båda hästarna hade sprängt staketen och rymt. De hittade bara Manne!! Jag blev verkligen SKITNERVÖS!!!!

Anledningen till att de inte hittade Izno var att han hade hoppat in i hagen hos en liten skäckponny. Iaf båda hästarna är OK, och jag måste nog börja motionera dem två gånger om dagen ist för utevistelse fram tills att elen fungerar ordentligt igen :P!!! Suuuuuck!!!

Ikväll bär det av till Bankeryd! Det ska bli jättekul att se Roddan in atcion. Han hade skött sig jättebra igår i ridhuset!! Spännande!!! =).

Ha en bra dag;) KRAM Fia


Min ständiga följeslagare

Vid a6 på väg hem från stallet. OBS!! Klockan går en timma före :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0