Ponnytävling, stalltjänst & hoppning

Imorgon ska jag Fia åka upp till Bankeryd för att titta på när Jonna. S hopptränar Roddan. Jag hann inte med att åka upp förra torsdagen så det ska bli kul nu. Förra gången hoppade Roddan såna lyror så det ska bli kul och se om han fortsätter mer det =). Utveckling, det GILLAS skarpt!!!

På fredag ska jag hoppa både Manne och Izno. Det ska bli väldigt kul! Får se vad jag knåpar ihop för övning tills dess. Vi får se=).

Under lördagen kommer jag att jobba i Jfks stall. Vad gör man inte för att få extra pengar till sitt dyra intresse?;P!!Det ska ändå bli väldigt kul.Jag kommer sköta ridskolehästarna tillsammans med en annan tjej. 60 boxar som ska mockas.Sen är det ut och insläpp och vägning av lunchfoder=). Fullt ös med andra ord. Efter det ska jag sköta om mina pärlor.
Undra vad jag kommer göra lördag kväll??? sova kanske? :P.

Jfk ska ha ponnytävlingar i helgen och det är tydligen många starter!! Jag, Fia har lovat att vara behjälplig på banan. Å när det lockas med ponnyatcion och kaffe så kan jag inte motstå=). Jag älskar fart och fläkt.   ==
Nehe nu ska jag tvätta, städa, göra matlådor...sånt som man tyvärr måste göra ibland.
Haaaa det bra;) KRAM Fia
Ps kolla in min välborstade häst;) ds
blank eller blank??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0