Håll i hatten=)

Idag har vi jobbat i stallet på Jfk. 33 boxar har Duktiga Fia mockat och vägt massa foder!...Meeeen


STOPP Å GALOPP!!!!

Jag & en annan Fia har inte jobbat där så mycket. Vi släppte ut ponnysarna när de skulle tävlas(ponnybarnen blev inte glada när deras flätade hästar var blöta, kom in och rullade sig i torven).

Vi släppte ut andra hästar fel me:S!!! Sorriiiii!!! It never gonna happend again promisssss!!!


Till något helt annat. Igår skulle jag och Agnes hoppa på kvällen. Det var inte det lättaste när det var 10 andra i ridhuset samtidigt! Det blev iaf en 5,5m med travbom in. Jag hoppade den 4 gånger, han gjorde det bra(fast lite bråttom dock) sen gav jag upp.

FULLT med folk i ridhuset en Fredagskväll!!! Har folk inget liv eller????(så är jag där själv med, ehum)

Ska ge mig på och hoppa vid en tid då ingen annan är där tänkte jag. Sen har jag bestämt mig för att låta Roddan vila från Micketräningen nästa vecka, så ska jag ta med Mani istället!



Inatt har jag och min lille Zeth sovit i Hakarp. EN STOR ELOGE till min kära mamma som steg upp 5.15(samtidigt som mig) och gjorde matsäck och kaffe till mig!! LOVE YOU MAMI♥



Jag och Agnes hade planerat uteritt idag. Men det har blåst så in i norden + att det är jätteisigt i skogen där det väl är lite lä!! Vi ändrade om vår plan för denna veckan och gav våra pärlor en vila istället.

Nu ska jag åke hem och ta hand om mig själv lite. Ida ska ha galej ikväll och imon bär det iväg till Klämmestorp(jfk) igen. DÅ ska jag fika och hålla full KNAS på banan och alla ponnysar!! ACTION=P!!

GOD AFTON;) önskar Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0