Fullt ös medvetslös

Det sistnämnda, det är så jag (ida) känner mig nu. Snart hägrar semester och tur är väl det =)
Den här ledigheten jag har haft har gått väldigt snabbt, jag har haft hela agendan full med saker att göra. Jag skaffade mig en filofax när detta året startade och nu är jag heeelt beroende av den. Jag fattar inte hur jag har klarat mig utan den tidigare.

Jag och mina små hästapållar har hittat på massor av roliga saker. Mycket turer ut i det vilda, med takt bock och öronen konstant spetsade frammåt. Mina små kusar älskar livet lika mycket som jag gör nu, för trots all stress så är jag just nu vääldigt glad! För att jag får göra saker som gör mig LYCKLIG =)

Igår var jag i ridhuset med Nita, Jonna S & Roddan. Vi red markarbete och avslutade med ett par språng.Nita var sååå fin och Roddan WOW vad han har börjat att hoppa fint, det märks att han lär sig mer & mer.. Åhhhh så roligt det var, båda satt och log hela passet igenom. Både jag & Jonna var nogranna med våran sits under hela passet, jag har tänkt på min position i sadeln hela vintern. Det blir lätt så att när man lullar i skogen så slappnar man av och sitter som en säck potatis :P , meeen det har jag inte gjort. Och det har gett resultat =D Nu längtar jag tills det kommer bli tävlingssäsong för mig, jag har ännu rätt lång tid kvar eftersom ridmöjligheterna inte är de bästa i Hakarp.

Idag har jag ridit ut både Locantus & Nita, strålande sol.... Heelt fantastiskt =D Imorgon bär det av till ridhuset med Locantus, det ska bli vääldigt spännande. Locantus är ju lite töntig nu när han får gå så lugnt. Han ser spöken överallt :P Meen vad gör det?! Jag älskar honom iallafall <3 <3

Nu ska jag & Sylle




och Biggan




Zooooova


Natti Natti// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0