Eftermiddag i stallet

Nu är mina tre arbetsdagar avklarade för denna veckan, ser nu fram emot att mysa & rida mina små hjärtans gull. Idag har jag tänkt att både Nita & Locantus ska få gå en runda i skogen.

Om tre veckor hägrar Thailand och tävlingarna kommer att börja först i April för mig =) Det känns ändå ganska så skönt att inte ha för bråttom in i säsongen, båda mina hästar är känsliga på sitt sätt och jag vill absolut att de ska vara hela & friska. Jag har som plan att inte tävla något inomhus i vår, utan ska satsa fullt ut på utomhus-säsongen. Däremot någon tävling i höst inomhus kan det nog bli. Det ska också bli så skönt när snön & all is smälter bort, eftersom jag inte har möjlighet att åka till ridhus så ofta så styrs min dagliga träning väldigt mycket av hur vädret är ute. Jag upplever att förra årets väder var lättare att träna i, nu är det bara isigt och halt ute varav jag har fått låta mina hästar få vila lite eftersom vi inte vill skada oss.



Nu ska jag fortsätta med mina bestyr, hoppas att alla får en fin dag! Och så vill jag passa på att skicka en STOOOOR kram till Micke Nors som fyller år idag <3 <3

Kärlek/// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0