Mina (Ida) hästar =)

Sambrina 2


Jag har haft Binis sedan i somras, hon är en liten pärla =) Otroligt lättriden, hoppar i alla lögen och är väldigt glad och positiv. Hon är också en riktig tjej, som gärna vill gå ut till hagen allra först och är väldigt pigg & glad. Jag har tävlat några klasser med henne och har fått pris i de flesta starter =D



Vip Win´s Mighty Heart

Mighty blir snart 3 år!! Tiden går så fort =) Mighty är min älskling och sörsta favorit i stallet. Han är så vacker och framför allt såååå gudasnäll <3 Mighty är Licalas första föl och är efter hingsten heartbeat =)



Pour l´amour

Namnet talar för sig själv!!! Pour l´amour= För kärlek

Perra som han kallas har jag importerat som föl, han har prestationsblod rakt igenom och är den absolut bästa häst jag någonsin haft. Han ska Fia tävla har jag bestämt eftersom han har alldelses för mycket kapacitet för att jag ska skogsmullerida honom. Även Perra är tre år gammal och är bästis med Mighty. Innan han äter sin frukost varje dag så busar han och Mighty en liten stund. Mina två treåringar är såå snälla trots att båda fortfarande är hingstar.




Tack för mig & God JUL Allesammans <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0