Mål och visioner....

Jag har en god vän, hon heter Anna. Jag ska inte säga att det bästa med Anna är det jag tänker ta upp nu (för hon har många kvaliteér hon) men nästan det bästa är att hon är intresserad av hästar precis som jag!

Hon är en av dom personerna som gör mig motiverad med hästarna. Jag lyfter på las luro och ringer henne. Och vad händer? Jooooo:

Heeeej Anna!

Heeeej Fia!

Vet du....häst och bla bla......å sen häst...blablabla..HAHAHA!!!


Det är så det är, och igår då snackade vi mål inför 2011...ehum 2012 förlåt =D.

Mina tankar om att ha mål kan vara något vacklande. Anita Sande sa till mig att man inte kan ha en alltför detaljerad plan med mycket mål eftersom den kan komma att ändras. Och visst är det så...en vrickning eller något annat kan ändra planerna direkt.

Jag och Anna pratade iallafall om våra planer och mål inför 2012. Det var mycket taggande kan jag säga!

Så nu efter den goa kvällen med fika och stros kommer jag täggäd som fäään ge mig ut i snön. Tur är att Coffe, Coffi, Toffe(kärt barn många namn som man brukar säga) kommer hem till stall vip win´s.

Imorgon blir det uteritt igen och i helgen bär det av för lite ridning på sand..vart vet jag ej än.

Ha det töppa!


KRAMISAR FIA♥

Pour lamour flyger fram över sommarängen


Mighty och perra(por lamour)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0