Dags att damma av tangentbordet!

Ja som sagt nu var det dags för mig Sandra att damma av tangentbordet och börja blogga lite igen. Har ju inte haft så mycket att förtälja inom hästvärden nu  när man blivit hästlös. För er som inte vet fick jag ta bort min älskade ögonsten Legende <3 <3 <3 Saknaden efter denna otroliga och tappra häst är enorm <3 Men man får försöka tänka att de va ju faktiskt för hans eget bästa!


Bästaste bästa häst <3 <3 <3



Men för att gå över till något positivt så har underbara Idiiii frågat om jag vill hjälpa till med hennes fina Binis och de ville jag ju såklart!!!! :D :D :D Så nu ska jag hjälpa Ida med Binan när hon jobbar och ibland de andra dagarna oxå :D weeeeeeeiiiiiii, Binis är en helt fantastisk häst, pigg, glad och ljuvlig att rida på banan!! En liten gummisnodd helt enkelt :D :D Vi rivstartar vår lilla karriär med Jensträning på Jfk ons+torsdag, ska bli super kul att hoppa en så fin häst!!! Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack Ida <3 <3 <3



Nähe nu var de dags för mig att jobba igen blev ett snabbisinlägg idag! Ha en fortsatt trevlig dag :D :D :D
Puss & Kram skumbanan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0