Ändrade planer

Hade inte riktigt motivation att åka med hästarna till ridhuset idag. Jag hade inte heller någon som kunde åka med mig. Det slutade med barbacka ridning på Izno hemma=)!

Det var RIKTIGT roligt. Jag tror jag ska göra om detta lite oftare. Man tränar sin balans otroligt mycket. Izno gick riktigt fint faktiskt. Det var andra gången jag satt på honom utan sadel. Förra gången fick jag hoppa av och sätta på sadel igen för han var SÅ PÅ LADDEN!=)

 

Imon ska jag hoppträna Izno och rida ut Locantus i skogen med Jonna.S.

Ha en goer kväll

Natti KRAM Fia

 


(här är stakkato, hingsten finns bakom perra. Perras pappa ligger 4:a nu på blup index i Tyskland endast 7 år gammal!) coooolt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0