24 h med Jonna.L <3....good lord vad jag älskar livet!!!

Uterritt med Jonna........   Naj det blev spontananmälan till Falbygdens r=)=)!!

Igår efter att Jonna slutat jobbet hämtade hon mig. Vi åkte hem till henne i la stada. Väl där drack vi lite vin och åt gott=)...favorit i repris. Jag ääääälskar att umgås med Jonna. Inte en minut är tyst=)!



Vi satt i några timmar sen tog vi taxi till Studion jämte munksjön. Väl där träffade vi lite folk och hade mycket trevligt. Hemma igen klockan 24 och bums i säng.

Klockan ringde 6:30 så var det dags att åka hem till mig och kitta upp med tävlingskläderna.


Jag valde det glittriga skärpet till slut:)



liten pärla i öronen



blommigt??? Neeee....



Det blev randigt........ Att vara fin på tävling är halva nöjet....Över detta hade jag två jackor för det var så blåsigt och kallt!


Efter en lång härlig frukost och maaaassa kaffe i Hakarp med mamma och pappa gav vi oss av på tävling. 110 klass blev det. Jag ville att Izno skulle få hoppa runt en bana utan smärta och ha kul..innan årets slut.

Å kul hade han....på tårna för dörrar, funktionärer, granar och paket. Men på framhoppningen framförallt....JÖSSES så fin han var!


Ursäkta lite suddigt=)




Två sötingar. Jonna.L och Vinnaren i 1m klassen Amanda Isaksson


Fick en liten social vinst som jag kallar det på prisutdelningen ;)


Tusan va suddigt=) Men känslan med en liten rosett är klar..den är skön=)


Vi vann en halsduk..den fick Jonna som tack för att hon förgyllt 24 timmar av mitt liv! TACK JONNA; SKETANS VA JAG TYCKER OM ATT UMGÅS MED DIG!!!

Ha en go kväll! Gilla läget å älska livet...det gör jag!

KRAMAR Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0