Tillbaka från sunny and HOOOOOOT Turky!!

Nu är vi hemma igen. Fyllda med inspiration och kraft efter en härlig semester i Turkiet. Hästarna har haft vila hemma, alla utom Binis.

Det märks väl att Izno vill börja jobba snart igen, Jonna. S har haft fullt sjå med att hitta en hage till honom som han INTE hoppar ut ifrån. Jäklans häst som rymmer så fort han känner sig uttråkad!

Igår var jag, Fia ute och skrittade på Izno och Locantus. Det var jättemysigt!!! Manne är ute i Svarttorp på bete, så idag efter jobbet åker vi ut och hämtar honom.

Nästa vecka ska Manne och Locantus hoppa varsin 110 klass i Tidaholm. Binis ska också få hoppa där, 1m klasser.  Jag har fullt med bra övningar på G som jag ska tala om för er sen.

Övningar som är bra för:


1. Ytterhjälper

2. Stärka bakdelen och samla

3. Att få hästen att vara "framme för skänkeln".

Nu ska jag jopbba lite;)!! Ha det fiiiiint! Ciaoo// Fia



Jag fick äran att rida en klass på Idas häst. Två blev vi, på den tävlingen. Ida är SÅ lycklig över sin häst!! Och det förstår jag=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0