Underbara härliga dag!

Idag har det varit en underbar dag i stallet. Härlig väder man blir helt full av energi, superglad å helt craaaazzzzi=)!! SÅ HÄRLIGT JUE=)!!



Jag , Fia och Ida var ute i skogen med Izno och Nita. Det var jättehärligt!!! Och värmen, den kan man INTE klaga på nu!


Vi skrittade mest. Det är underskattat med långa skrittpass på lite fastare underlag!

Locantus fick hoppa lite på banan. Ida rider honom väldigt bra och jag tror de kommer ha roligt i framtiden. Tävlingsdebuten för dem blir nog om någon månad.

Efter helgen hos Anita skrittade jag ut Manne. HAN E SÅ DUKTIG MANNE!! Jag blir så glad av att ha fått en sån snäll och trevlig häst i mitt stall. Han gör alltid sitt bästa oavsett vad det handlar om(det enda som sviktar ibland är koncentrationen men det hör ju unghästar till).


 Jag är så lycklig över hur bra att känns nu. I helgen kommer Anita till Eksjö och tävlar och då tränar jag för henne. Vi kommer också åka till Ulricehamn och tävla och Till Eksjö. KUUUUUUL!!

Nu ska jag iväg till gymmet. Det finns fler mål än bara dem med hästarna ;)

KRAM Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0