Tävlingsdag i Eksjö

I helgen har Jonna.L, Sandra och jag, Fia tävlat i Eksjö. 
Manne gick en 110klass och var felfri(det går framåt), Legende gick två 110cm klasser och var nolla på hinder i båda och 6:e placerad i en klass. Ramses och Jonna hade ett pris i en clearoundklass och två ner i omhoppningen i en 1m klass.

Vi är alla nöjda och glada över helgen. Härliga hästar och härliga vår. UNDERBART!

Izno fick ett trimpass på banan igår. Finaste passet för året! Detta känns mycket bra. Vi är på G nu!!!

Nu till helgen ska det bara trimmas och tränas. Och helgen därpå är det tävling för mig, i Eksjö igen! Då kommer jag att ta med mig 3 hästar. Locantus, Manne och Izno!! KUL KUL=)=)!!



ha en bra dag! KRAM Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0