Underbara måndag

Idag vaknade jag tidigt, Fia hade fixat kaffe... Det var verkligen mysigt att sitta i lugn & ro med Fia och starta dagen =))  Efter det så har jag fixat i stallet, ååå vad jag älskar att vara där. Som min egna lilla fristad bland hästar, katter & hundar. Vilket liv jag har!! Helt fantastiskt är det, det är få förunnat att ha den lyxen, med djur och kunna gå direkt ut i skogen när man vill. Det är jag väldigt tacksam för!

När stallet var klart så gick jag & Sandra en promenad med Sylle & Harry, supermysigt. Nu precis har jag ätit lunch tillsammans med mamma & Rikard <3 Mamma hade fixat en härlig soppa, just soppa är en av mammas specialiteter. Senare idag ska jag & mamma åka & handla lite inför nyår och passa på att sola också.


Jag har ställt ut Selma & Sylvester 1 gång... Selma skötte sig så här bra hahahahaha


Jag fick ordning på henne till slut =D


Sylle vann jättemycket =)) Och tvåa best in show!! Ett minne för livet =D


Ha en toppendag Massooor med pussar & kärlek <3 <3 <3 Ida


Kommentarer
Frida

Saknar dig idisen !

2010-09-20 @ 19:44:17
URL: http://fridasorman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0