Stina W <3<3

Idag har det varit en riktigt bra dag, morgonen började med stallmys tillsammans med Jonna S. Sedan har jag haft tjejmys med Rebecca, en alldeles underbart crazy tjej som jag kan känna igen mig själv i otroligt mycket ;))
Jag har också hunnit med att måla en hel del idag.... Helst av allt hade jag velat bli klar, eftersom min älskade systeryster kommer hem imorgon från Italien.... Meeen jag får fortsätta hela veckan känns det som :P

Kvällen bjöd på något alldeles extra =D Jag har tillsammans med Heddan vart ute & ridit Stina W. Stina W är Hanna, Heddans storasysters häst. Hur fin som helst och med ett riktigt guldsadelläge =D Vi var nog ute i en timme och när jag inte tjattrade med Heddan så bara log jag.... 

På onsdag kommer Sofie Ejlefur, hon ska massera gulleplutten... Det ser jag verkligen fram emot, för att jag tror att han behöver det nu, med tanke på att han är i en tillväxtperiod. För övrigt så har Amelie Danielsson tagit jättefina kort på mig och många andra, så jag tog friheten att lägga upp ett par bilder här :P



Locantus & jag

Pussar i mängder// Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0