Som den tvättäkta tjej jag är, bad jag till mitt inre i morse

Det är faktiskt helt sant. Innan jag,Linda och Ida åkte var jag en stund för mig själv. Alla har vi våra sätt att ladda upp innan tävling. Mitt är att peppa mig själv och mitt inre. Jag tror att det mentala spelar stor rollför oss tävlingsmänniskor, speciellt för oss tjejer!

Jag blundade en stund bad mig själv att:

Hjälp mig att vara modig, fatta kloka beslut och vara postiv idag!

Det funkade rätt bra för mig faktiskt =).

Vi var ett glatt och kaffe-stint gäng som åkte ner till Gislaved idag. Linda och Ida är verkligen toppen att ha med på tävling dom vet precis vilket förhållningssätt man ska ha till mig när jag vill fokusera. Alla är vi ju olika...en del går in i sig själva, en del tjötar käkarna av sig och en del är som jag, gillar att ha en låg profil.

130 klassen gick över 11 hinder med 13 språng. Det var en bra bana som Bo Norell byggde tycker ja. Vi var 13 st till A-finalen. Varav 7 stycken som hade noll fel med sig sen klasserna igår.

Vi var 5 nollor i grunden och vi hade alla nollat igår. Det blev en omhoppning,

Eftersom det var en bed a1a så höjde de till omhoppningen. Omhoppningen var en kul runda med 3 svängar man kunde ta för att tjäna tid. Pernilla Josefsson red precis innan mig(duktig tjej det där, som dessutom alltid rider vrålsnyggt). Hon red en riktigt bra omhoppning som fick bli ett riktmärke för mig.

Izno hoppade som TUSAN =)=)=) och vi red 1 sekund snabbare än dem.

Vi vann!!! Jag var så himlans glad...och Ida och Linda var nog lite gladare ;). Extra roligt med denna tävlingen var att Josse, Meja och Rickard kom ner för att heja på mig...VILKEN ÖVERRASKNING!!!

Nähä nu blir det kaffi och stallet....Jag ska njuta ikväll =)=)=) Carpe diem

Puss fia

ps. prisutdelare Jens Fredricson tyckte att Izno var jättefin och att jag var en värdig vinnare ;) d.s



Kommentarer
Frida

Grattis hjärtat =)

2010-09-10 @ 00:44:01
URL: http://fridasorman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0