Regn & rusk, då kan man måla & städa =)

Det har regnet i princip hela dagen idag, men jag har utnyttjat tiden på bästa sätt.. jag målar i stallet för fullt och tänkte att jag skulle gå loss  i sadelkammaren idag. Det är inte världens roligaste att städa & fixa, men det är roligt när det blir fint. Och visst vill man ha ordning och reda =) 

Jag längtar efter nästa tävling och nästa träning.... åååå jag skulle kunna bo i stallet :D...... Ex igår, var jag på tävling hela dagen med Linda, det var så trevligt och roligt att bara vara med och titta, fast jag skulle jättegärna åka och hoppa själv.... Och jag skulle jättegärna vilja tävla högre än vad jag gör, men jag måste träna Locantus mer och min egna mentala förmåga...  Framför allt den mentala biten tar sån lång tid och det kan vara ganska så påfrestande ibland,, för jag vill ju verkligen.....

Jag längtar efter Fia sååå mycket, jag vill att hon ska komma hem från Italien nu, nu, nu!!! Vi har pratat varje dag och jag vet att hon har köpt presenter till mig =D Weeeeeeiiiii =D  Saknar  Fia, men på Tisdag kommer hon hem och då så ska vi ha en Fia&Ida-DAG <3 <3 <3 <3



Jag längst till vänster, på tå ;)) Och Fia hoppar.....



Marie Åberg, Jag & Fia


Puuussss Ida <3 <3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0