*Mina stjärnor*

Jag sitter just nu i köket hos mamma & pappa, kaffebryggan puttrar för fullt det ska bli underbart med lite svart guld =). Man kan inte tro att jag precis har jagat Legende på gräsmattan här utanför. Jag funderar på om man ändå skulle passa på att starta golfklubb nu, när det finns så många fina hål,,, duktiga Legende :P

Idag har jag hunnit med mycket, jag har varit ute på en långpromenad med mamma & Sylle, husköpet klart, stallet fixat och så har jag haft MEGAMYS med Mighty heart & Pour l´amour... Så fina dom är mina små bebisar <3 <3

Jag har också köpt nya ryktborstar, vetegroddsolja, hinkar, pullarnosgrimma, tyglar, luddiga bakbens-skydd och hästgodis. Åååå så jag skämmer bort min fina skatt Locantus <3 Eftersom han har vila nu så passar det perfekt med massor med ryktning... Jag funderar på om jag ska klippa honom, har inte bestämt mig riktigt ännu. Han ska gå lugnt och fint nu i vinter, men det är väldigt stiligt och smidigt med klippt häst.... mm jag får helt enkelt funda lite till på det. Snart så kommer mormor & morfar, vi ska planera inför bröllopet och även åka och titta på festlokalen en gång till. Det är mycket att fixa & dona med..... MEN så bra det kommer att bli :D längtar verkligen sååå mycket.

Min finaste Locantus <3 <3



Jag på Ramses & Sandra på Legende... Ni kan ju gissa vilka vi föreställer :D


I helgen ska Fia & Linda tävla på Jfk, å jag ska vara med & peppa & grooma =D

Pussar Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0