Jag har en eurforisk känsla efter helgen i Hallstahammar=)

Jag slänger in lite bilder och skriver mer ikväll!!! KRAAAM







galoppfattning över bommen. det viktiga är att hästen vekligen reagerar för skänkeln.


här rider vi fram på fiiiina CC stud. Ett ställe som håller internationell klass!


jag ÄLSKAR min häst!!!




vi fick lära oss otroligt mycket under helgen=)





Anita är bara BÄST!!

och Karianne som arbetar hos henne är så goo!!


jag fick massa beröm för Manne!! Såå¨å kul!!


Här är vi nöjda och glada efter givande träning!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0