Italien <3

Nu har vi varit har nere sen i onsdags. Jag har tagit massa bilder i Florence. Men jag hann tyvarr bara ta kort pa Florence forort dar vi bor nu...Sen la min telefon av och jag har pinkoden hemma!! Sa typiskt!! Men det som jag upplevt under dessa hektiska dagar har varit obeskrivligt underbart!

Vigseln holls utanfor Florence pa en vingard med fantastisk utsikt over dalarna. "Huset" pa vingarden liknar ett slott och ar fran 1700-talet. Rummen var fantastiska med konst, akta mattor och antiktiviteter. Ett stort stall och ett ridhus sen hade jag kunnat tanka mig att flytta dit! HIHI!!!

Min kusin Emma var stunning!!!! Saaaa vacker!! Och hennes Christian holl ett tall till henne sa inte ett oga var torrt! Vi at 3 ratters middag, drack vin och dansade. Tradgarden i vingarden var stor, med statyer och kantklippta trad och buskar!! Obeskrivligt vackert som sagt var!

Det var valdigt mycket spannande manniskor dar ocksa. Folk fran Australien, Dubai, England, Irland, New york och sjalvklart Sverige. Modeller, egenforetagare, miljadarer... Morfar fragade en man om de mellanlandat pa vagen hit...Ja sa han, vi var en svang i Singapore efter det var vi en svang i Milano och sen reste vi dit och dit och....ja sen kom vi hit. Han hade ett eget plan som han akte i =)=)=).

Jag ska fa lite bilder av min kusin jag tankte jag kunde lagga upp har! Som sagt, sa som det har varit har det ser man bara pa film. Och jag tror inte var manniska upplever detta nagon gang i sitt liv.

Det roligaste av allt var att traffa Emma! Sen var det fantastiskt att fa se all den karlek hon och Christian hade till varandra!

Snart ska jag, mormor, mamma och morfar aka och ata lunch med sallskapet. Det kanns skont nu att man vant sig vid allt pussande nar man ska halsa (i borjan pussade jag bara en pa ena kinden, det blev jattekonstigt). Vi svenskar ar nog valdigt lugna och "tillbakadragna" jamfort med hur det ar i manga andra delar av varlden. Vi borde pussas mer tycker jag, det var varmt och jatteharligt!!!

Nar jag och mamma akte till stan med den lokala bussen satt en tant och pratade hogt och brett med en ung man. 4 andra pa bussen blev valdigt intresserade av vad de pratade om. De hangde over dem, lyssnade, fokuserade och nickade med. Hade det hant hemma? Neee tror inte det....sa kul!

Hur som helst har jag alltid skojat om att jag vill ga i mitt slott hela dagarna i klackskor, ha glittrig klanning och dricka cocktails....Jag har angrat mig....JAG SAKNAR HASTARNA! Och alla hemma(jag saknar storjagaren extra mycket)!!

Och vet ni, jag har fatt dom coolaste gummistovlarna man kan tanka sig!!! JATTEFLOTTA!! Ida ska fa likadana!

Nu ska jag glida vidare!! PUSS & KRAM

Eller som man sager i Italy arrividerci ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0