Här kommer lite bilder från Italien =)

Nu är jag hemma!! Äntligen. Planet från Florence var inställt igår såvi fick flyga tidigt idag ifrån Munchen istället. Natten har vi tillbringat på 5 stjärniga Hilton Metropol i Florens. Vi fick också 3-rätters middag innan vi gick och la oss! =)

Fast som tidigare nämnt borta bra men hemma bäst!!

Fullt upp på landvetter. efter landvetter hamnade vi i Frankfurt de har 75 000 anställda på den flygplatsen som är den näst största i Europa.


Så här ser det ut, vackert eller hur!?!

Här är jag på balkongen innan vi ska åka på Emmas och Christians bröllop


Vy över vingårdens trädgård. Här sprang det runt 8 servitörer med plockmat på silverbrickor. Det var bara att mingla runt med sin champagne och njuta innan vigseln.


Det otroligt vackra brudparet


Här är en bild  från utsikten där vi åt bröllopsmiddag. Min syssling Almas sitter där och njuter


så här såg dukningen ut

Vi hade så kul!! FULLT ÖS!

Tre generationers kvinnor ståendes framför vindalen. Det var här vi åt vår 3-4 rätter lunch




Titta...fiint =)


Å flott var det =)


 en dörrdetalj...morfar tyckte jag var knäppsom sprang runt och tog massa bilder helt planlöst


För att förstå hur fint det var måste man nog åka dit. det räcker inte med bilder och ord


sådana här detaljer hade i princip varje byggnad!


Å hästar fanns det med. Jag och mamma klappade en häst och frågade lite om inkörning och ålder osv. Vilken tur att man fick sitt behov lite tillgodosett iaf =D


Lasagne och pizza blev det


Lite hundbehov blev oxå tillgodosett =)


Min flotta gummistövel!


Sista dagen slog vi ihjäl tiden med att äta, sitta och mysa i parken och gå på marknad. Det blev dock inte vår sista dag i Florence. som tidigare nämnt var Flyget inställt pågrund av dåligt väder. Det fick bli en natt till, med 3 rätters på Hilton Metropol i Florence

 Incheckningen på Hilton. Vi var rätt slitna och ville egentligen bara hem!





Vi flög över alperna på vägen hem. Mycket vackert.

Nu ska jag ut i skogen med Izno!! Det ska bli jättekul. Han har fått vila och ta det lugnt. Om ett par dagar ska vi markarbeta med bommar. Det är en övning som jag snott från Erika Lickhammer. Den är väldigt lik de övningar Anita använder sig av. Det handlar om att förfina hjälperna och få hästen lyhörd!!

Tänkte ge min lilla hund en puss nu också!!

TREVLIG KVÄLL=) kraaam


Kommentarer
Frida

Åhhh gumman vad vacker du va =) och brunett igen oxå =) Snyggt! Puss

2010-09-14 @ 17:56:23
URL: http://fridasorman.blogg.se/
fia

Taaack älsklingsgumman ;)

2010-09-14 @ 19:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0