En liten blänkare

Vill bara säga att jag har uppskattat alla gratulationer och uppmärksamhet jag fått de här dagarana efter DM-et. =D TACK!!

Jag har räknat ut att jag och Izno hoppade över 47 hinder felfritt i helgens tävlingar =D. Jag får helt enkelt mysa in mig i denna lyckokänslan en vecka till!!!

Jag ska åka till Italien imorgon tillsammans med mormor, morfar och mamma. Min kusin ska gifta sig <3 <3. Å jag älskar när kärlek och lycka spirar i luften!!!

Jag kan verkligen slappna av när jag reser iväg. Mina trogna ambitiösa häst-tjejer ställer upp och tar hand om mina 4-benta. Izno ska ha 3 dagars skritt nu och efter det ska han få 4 dagars vila. Det är han väl förtjänt av!!! Manne ska ut i skogen och lulla och se sig omkring som den äkta 4 åring han är =).

Den 24-25/9 ska jag ta med mig Iznogood och Manne upp till Anita Sande och träna. Det ska bli såååå roligt. Jag längtar verkligen tills dess! Hon är toppen på alla sätt!!! Fantastisk människa!!

Första helgen i oktober blir det nationella tävlingar på JFK.

Nu ska jag jobba vidare!!

Ha en underbar dag!!!

KÄRLEK <3

Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0