Det går undan när man har roligt =)

Nu har hela helgen runnit iväg, men roligt måste jag säga att jag har haft och mycket har jag hunnit med =)

I Fredags så hade vi fredagsmys, det var jag, Rikard, Joel och Linda. Under lördagen så var jag med Linda på hästtävling i vaggeryd. För en gångs skull så gick det undan på tävlingen så vi var hemma redan vid två snåret nöjda och glada efter en bra tävlingsdag =)) Senare på kvällen umgicks jag och Marie Åberg och vi har alltid massor att prata om, trots att båda var trötta och sega efter en lång vecka.

Idag har jag fikat hos min underbara "syster" Carin, det var längesedan vi träffades och jag kände att jag verkligen har saknat henne. Men vi harvnu bestämt att vi ska försöka träffas mer och det gillas skarpt!!

Jag har också besökt rean på Charlies, det blev två nya täcken till Locantus, saltstenar till mina älsklingar och en ny kavaj som inte var på rean :P .................. Åååå jag älskar att handla hästgrejjer, jag önskar att jag kunde vara och handla där varje dag =))

Nu ska jag dricka kaffe med Jonna, mamma & Rikard


Den nya kavajen är snarlik denna, fast ´den nyaste modellen =D

Puss ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0