Äntligen!! =D

Så är lilla Fia hemma,, såååå jag har längtat!! Jag har gått som en äggasjuk höna hela dagen idag, men sen kom hon mitt lilla hjärta <3 Och jag har fått massvis med presenter av mamma, Fia & mommi & moffa... Av mamma fick jag jättefina skor (prinsess-skor), som jag ska ha på nyår, jag fick också två jättefina ögonskuggor som för övrigt Mona Johannesson är modell för =D  ... Sen fick jag en inbunden bok som skall användas som gästbok på nyår också!! Av Fia så fick jag ett vackert diadem, som var handgjort, ett bling-bling skärp till tävling och ett vackert hängsmycke... Och av mommi & moffa världens coolaste gummistövlar som jag ska stroppa runt i på häst-tävlingarna framöver =D TAAACK SNÄLLA för allt fiiiint!!! =) =)

Tidigare idag så har jag myst jättemycket i stallet. Idag var vi alla tjejer och det var loveli <3 <3 ,, sen har jag borstat Locantus lääänge, man kan säga att han njöt i fulla drag!! Roddan har också fått känna på borsten =) Han börjar för övrigt att se bättre ut nu i sitt ben, så vi får hoppas att han blir helt frisk snart... Jonna S hoppade Fantasia idag och WOW vad hon hoppar fint och vilket jobb Jonna har gjort med henne! Duktiga Jonna S =) Jonna S fyller 20 år på måndag, så vi ska allt fundera ut nåt skoj till henne,,, kanske 10 hönor eller??!! Moahahahaha det får vi klura på!! 

Imorgon kommer Sofie Ejlefur och masserar Locantus & Ramses... kanske hinner hon med Fantasia också, vi får se =) Efter det så ska jag följa med Linda på hoppträning, massvis med kaffipengar ska jag ha med mig då ;)



Jag & Sis <3 <3

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0