vackra söndag

Upp tuppen redo att tävla Manne...TJOHO =). Turen var med mig när jag hade lite extra tid och gick in för att kolla ryttarmeddelandet. Hoppsan :S det började visst inte förräns tidigast kl 14.

En liten trevlig morgonpromme med min underbara hund har jag hunnit med denna morgon. Snart ska jag ut och mocka och pyssla. Jag har också tänkt att hinna rida Roddan innan tävlingsdax.





Vy över våra grannar Lithmanns ställe tiiidigt idag



Hakarpsskogarna kan vara trollska





Jag brukar bli lite sådär höstdeppig, då får man ta alla fina intryck i omgivningen och bära med sig så blir man på bättre humör.


 Han var så fantastiskt fin igår, visst han har varit finare men med tanke på att han har vilat i flera månader så var han super!! Han är en känslig häst och det märks så tydligt när man rider honom.

Många hästar som är svaga i kroppen blir starka i munnen och lägger sig i handen när de inte orkar...det gör inte Roddan. Han har också en fantastiskt härlig galopp. Man känner hur han använder bakbenen under sig utan att man kräver något av honom, de finns där från början!!!

Dessutom måste jag ge honom ett STORT + för att han är så himlans snäll. Jag satte upp och red honom som ingenting!! Han är verkligen en KANONHÄST!!!

Ikväll ska jag vara hemma och mysa. Den enda träningen jag ska ge mig själv idag förutom hästarna är en promenad med Zeth....även om det är surt så måste man tvätta och städa. Funderar på att köpa en vinstlott så jag kan ha en alldeles egen passupp som städar, tvättar, lagar mat och killar mig i håret när jag känner för et =)=)=)...hihi.



Jag älskar ju som ni vet kristallkronor



Jag höll på att få DÅNDIMPEN när jag gick in i ett fik i Florens och så den här!!



Jag är nog en lite annorlunda typ för jag älskar att mysa runt hemma utan tv med lite Melody Gardot i stereon, läsa bok och bara vara för mig själv. Lite sådär djup ;)



Hästarna finns med överallt <3



 En av de kanske ca 10 gånger som jag haft på tvn sen jag flyttade till min lägenhet i februari



Snart kommer massa ljus fram för att lysa upp den mörka hösten och vintern.


Ha en toppensönda!! KRAMAR Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0