29 spetember 2010

Idag är "jag" och "jag" lediga tillsammans......

 

......Som sagt Sandra och Jonna :)

Dagen började med en välförtjänt sovmorgon, vi möttes i stallet vid halv 12 tiden, där mockning, sopning och fixa hö stod på schemat. När vi sedan var klara i stallet kom min (jonnas) syster Julia upp med den söta lilla krabbaten Melwin då blev de fika tillsammans med lotta och Allan! Mummmms <3 Lilla Melwin är Julias son på 3 månader. Jag (Sandra) har nog aldrig sätt något sötare :D Blir ju nästan sugen på att skaffa en själv, men de får vänta ett tag till ;)


Eftersom solen lyser mer och mer med sin frånvaro och molnen är lika tjocka som mitt duntäcke så ser det inte så ljust ut framöver, vi går mot mörkare tider tyvärr. MEN! Vi i stall VIP-wins har turen på vår sida, de är inte många som har så mycket roligt att se fram emot!

HÖST OCH VINTERNS SE FRAM EMOT-lista:

1. Sofias alla tävlingar och blågula


2. Inom en snar framtid blir de bus, möhippa kanske????


3. Julfest på öa


4. Juuuuul, Juuuuul, stråååålande juuuuuuuul :D :D :D :D


4.IDA & RICKARDS BRÖLLOP!!!!!!!!!


5. Sven och "Jag" firar 1 år <3


6. Sist men inte minst, THAILANDSRESAN



Som sagt, vi i team VIP-wins har mycket roligt att se fram emot även om tiden ibland känns tuff!

Hmmmm... Allt detta hände inte idag utan i onsdags, men när schemat är fullspäckat jämt så de fick komma ut idag istället.

Ha de bäst! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN Sandra & Jonniiiis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0