Städtajm :)

Jahopp, nu är man ledig från jobbet efter en helgsarbete.. mycket skönt :) Dock tänker jag (Sandra) inte sitta stilla för de! Idag tänkte jag ta tag och storstäda i Svens och min lägenhet, som jag har sagt att jag ska göra väldigt länge! Har gått och dragit på de alldeles för länge nu, men kan bero på att jag tycker de är så otroligt tråkigt att städa :P Men för att göra städningen lite roligare för min egen del tänkte jag nu lägga upp lite "före-bilder" och när jag sedan är klar (som lär bli sent ikväll) lägga upp lite "efter-bilder".  Hoppas jag inte tråkar ut er alldels för mycket!

Lite föör mkt skor..





kontoret.. Är igentligen Svens ansvar, men tänkte hjälpa han lite på traven.



Tv-rummet



sovrummet


Nu får det räcka med bilder, har inte tid att springa fram och tillbaka till datorn hela tiden.



Förresten..... Måste bara berätta att när jag kom upp till stallet idag hade mina otroligt underbara vänner gjort det så fint :) Åhh vad det är roligt att komma till stallet när allt är i sin ordning.


Pussiii // Sandroow 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0