Nu är det fastställt! Mamma har blivit lurad!

Äntligen hemma igen efter en tvådagars konferens i Vadstena! Åååå så jag har längtar efter hästskit under skorna och stalldoft i näsan. När jag väl kom till stallet så hade Sandra mockat och fixat fodret till mina hästar TACK så underbart!

Men nu till det jag har anat!
Locantus är ingen Tysk sporthäst! Jag är nu helt övertygad att han kommer från spanska ridskolan i Wien! Han har gjort världens mäktigaste capriol!! Fia som red annars lugna Roddan höll på att sk-ta på sig... Inte konstigt det!! Ha ha Locantus is back!!! =D



Som tur är så har jag ju trots allt Nita, hon är pigg och framåt, absolut bäst på att takta och göra frivillga skänkelvikningar vid uteritt... Men var gör det?! Hon är bara såååå underbar =D

Nu ska en lycklig Ida kolla på Vin Diesel på Tv :P

Hej svejs gnus & gnejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0