Laddar inför Grevagården

Idag satt jag Fia & Ida på hästryggen kl 7 på morgonen. Vi red ut en lång och härlig runda med Izno och Locantus.
Efter det var jag tvungen att hasta iväg till jobbet. Det är min sista dag på mitt jobb idag. Nästa vecka börjar andra utmaningar=). SÅ än så länge har vi haft massa fika och STORT kramkalas på jobbet. Å jag kommer sakna både barnen och kollegorna känner jag!!

Igår trimmade jag Izno lite lätt på banan. Han kändes fin. Jag tog några högre språng med honom för att stärka mitt självförtroende lite. Jag har en SÅ otroligt spänstig häst!! Vi hoppade ca 8 språng varav 2 lite högre(145). Det bara smackar till i backen sen är han över med god marginal! Då har vi heller ingen rallygalopp emot, utan ett lagom avvägt tempo.

Känns HÄRLIGT!!!

Ikväll ska jag sova hos mamma och pappa. Jag och pappa ska äta LAX. Sen blir det upp med tuppen för färden går mot Grevagården med start kl 5!!

I eftermiddag ska jag träna ett ordentligt styrkepass på sportlife. Jag känner mig STARK i hela kroppen denna veckan. Härligt är det!!

Ha det toppen å CARPE DIEM


<3 hälsningar Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0