Jag blev så himlans GLAD =)

Idag på morgonen när jag träffade Ida hade hon med sig presenter till mig. Det var 5 stycken jättefina tavlor på mig och mina hästar. Jag har betsämt mig för att sätta upp dem i min walking closet som för övrigt är mitt EGO-rum!! Jag förstår att det har varit massa jobb med dessa tavlor!! TACK SNÄLLA JONATHAN för de fina tavlorna!!!Stor KRAM!!

I morse trimmade jag Izno...ohhhh han är helt underbar. Jag använde mig av några cavalettiövningar jag fått av Anita!
Jag och Ida ska strax ge oss ut och rida. Locantus och Roddan!!! Det ska bli kul! Efter det ska jag åka och köra pass nummer ett på sportlife denna veckan!!! ÄLSKAR att träna (och äta).

Ha en uuuunderbar kväll, de ska jag ha!!!

KJAAAAMISAJ Fia


Kommentarer
Anonym

Det heter ju walk-in closet! Inte walking...det betyder ju gående garderob...:) Du är för söt!

2010-10-12 @ 10:11:42
fia

Hoppsan =) jaja...typiskt mig va ;P

2010-10-12 @ 11:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0