I morgon bär det iväg ;)

I morgon bär det iväg till CC-stud och Anita!! Shhiiiit vad jag längtar!! Efter jobbet ska jag Fia iväg och köpa skär till maskinen. Izno ska bli fiin=).

Efter jag vart på stan ska jag rida Roddan, Izno ska också få nya skor och vila idag. Efter det bär det iväg till gymmet...orkar jag inte det kör jag pilatesboll hemma. Jag gjorde det igår och det känns i hela kroppen idag....det är bra de ;).

Jag kommer inte ha tillgång till dator under helgen...kanske kanske att far får fota eller filma. Vi får se!!! Jag förlitar mig på att mina kära stallkamrater sätter sig en stund framför datorn.

Idag får vi våra TEAM- jackor!!! Såååååå fina! Bilder kommer senare!

Ha det toppen!!! Kraaaaam Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0